Strona Główna Lista przepisów Miejsca Kilka słów W obiektywie Strona Główna Grafika O mnie Facebook Kontakt

czwartek, 13 marca 2014

Kilka słów o zmianach na blogu




Odkąd odkryłam możliwości programu graficznego bliżej mi do informatyka niż cukiernika. Dlatego wygląd bloga ostatnio zmieniał się co chwilę. Trudno mi stworzyć szablon, który wpasuje się idealnie w moje gusta. Szczególnie, że pomysłów w mojej głowie tak wiele :). Ale to już chyba ostateczna wersja strony. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :) Miłego wieczoru!

3 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się strona! świetna grafika, dlatego też mam pytanie o program w jakim została zrobiona? :)
    pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło wiedzieć, że ktoś docenia moją pracę :) A co do grafiki to polecam program Inkscape :) Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. dziękuję bardzo za odpowiedź ;)
      miłego piątku!

      Usuń