Strona Główna Lista przepisów Miejsca Kilka słów W obiektywie Strona Główna Grafika O mnie Facebook Kontakt

sobota, 8 marca 2014

Kilka słów o... Wiośnie w domu


Takiego ładnego mam kwiatka! Nie mogłam się powstrzymać i musiałam go uwiecznić. Musicie przyznać, że jest bardzo fotogeniczny ;). Przypomina mi o zbliżającej się wiośnie (też ją czujecie prawda? :)). Gdy na niego spojrzę japa od razu się śmieje,a ostatnio potrzeba mi o wiele więcej pozytywnej energii. Już niedługo zamieszczę na blogu kolejne posty o słodkościach. Prace nad nowymi przepisami cały czas trwają. Musicie mi wybaczyć chwilę ciszy :) Może razem z wiosną przybędzie mnóstwo nowych inspiracji? 

2 komentarze:

  1. kwiatek rzeczywiście piękny!
    wiosna idzie, inspiracje będą a ja się już doczekać nie mogę :)
    miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę miłego dnia! Dziś już jest on naprawdę wiosenny :)

      Usuń