Strona Główna Lista przepisów Miejsca Kilka słów W obiektywie Strona Główna Grafika O mnie Facebook Kontakt

wtorek, 18 marca 2014

KIlka słów o... grafice i wiosennych porządkach


U mnie w domu nastały ciężkie czasy. Wreszcie doczekałam się remontu pokoju, więc na tę chwilę wszelkie wypieki raczej są zawieszone. Niestety. Jednak jest to dobra okazja, aby być może rozszerzyć działalność i tematykę samego bloga. W końcu twórczy bałagan panuje nie tylko u mnie w kuchni :).

Dziś opowiem o moim pulpicie, który w  tym miesiącu zmieniał się już niewyobrażalną ilość razy. Wspominałam ostatnio o moim zamiłowaniu do bawienia się w programie graficznym. Efekty możecie podziwiać poniżej :). Mój pulpit zawsze był przeładowany plikami, zdjęciami. Pewnego dnia naprawdę miałam tego dość i postanowiłam zrobić drobne porządki. Potworzyłam foldery, wszystkie "śmieci" zostały usunięte. Po tak wielkiej czystce postanowiłam zadbać o szczegóły. I tak zaczęłam bawić się w tworzenie tapet na pulpit. W końcu mój komputer wygląda jak trzeba i jestem z niego bardzo zadowolona :). Minimalizm króluje i zawsze będę twierdzić, że jest on najlepszym rozwiązaniem. Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zrobienia "wiosennych porządków" :).  Miłego dnia Wam życzę ! 



Zachęcenie do uśmiechu...Bo wiosnę trzeba powitać z klasą :)



Nieocenione motto na marzec :)



Każdy dzień powinien być tym najlepszym!


5 komentarzy:

  1. i to wszystko robione w jednym programie tak? to znaczy tym Inkscape?
    świetny pomysł na takie tapety! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Wszystko w jednym :) To naprawdę wciąga :P

      Usuń
    2. może kiedyś się pobawię tym programem jak znajdę czas, musiałabym ogarnąć jak działa, ale z tego co widzę, potem można tworzyć tak świetne rzeczy, że na pewno warto ;)

      Usuń
  2. Zrobisz jakiś tutorial związany z inkscape? Zainstalowalam wlasnie, ale slabo mi idzie, a widze, że Tobie to świetnie wychodzi :o jestem pod wrażeniem i gratuluje talentu, bo ja to kuleje w grafice komputerowej, może byś zrobila taki poradnik? na pewno wielu osobom pomoze, a jak niewielu.. to chociaz mi haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będę umiała zrobić to w czytelny sposób to z wielką chęcią! :) Tylko złapię chwilkę wolnego czasu i trochę pokombinuję. Ale uprzedzam, że wszystkich możliwości programu jeszcze nie potrafię :) Na początku też szło mi strasznie słabo i chciałam już odinstalować program. Jednak kilka wieczorów minęło mi na zabawie i krok po kroku co nieco się nauczyłam.

      Usuń