Strona Główna Lista przepisów Miejsca Kilka słów W obiektywie Strona Główna Grafika O mnie Facebook Kontakt

niedziela, 2 marca 2014

Kakaowe ciasto jogurtowe z jabłkiem


Dziś na blogu znów króluje prostota. Połączenie wilgotnego ciasta jogurtowego z owocami to strzał w dziesiątkę! Ledwo udało mi się obronić kilka kawałków, żeby móc dziś rano zrobić zdjęcie. Moja rodzinka nie była za bardzo zadowolona, że musi obejść się smakiem i poczekać jeszcze jeden dzień, żeby zjeść kolejną porcję. Serdecznie polecam! :) 


Składniki(na blachę 24cmx20cm):
  • 1,5 szklanki mąki,
  • szklanka cukru,
  • opakowanie cukru waniliowego,
  • 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia,
  • 3 łyżki kakao,
  • 2 jajka,
  • pół szklanki oleju,
  • 3/4 szklanki jogurtu naturalnego,
  • 2 małe jabłka pokrojone w plasterki.
Wykonanie:

Mąkę, cukier, cukier waniliowy, kakao oraz proszek do pieczenia mieszamy w misce. W drugim naczyniu łączymy jajka, olej i jogurt. Następnie mieszamy zawartości misek, mieszając delikatnie łyżką (podobnie jak ciasto na muffinki). Wylewamy ciasto na blaszkę wysmarowaną tłuszczem. Plasterki jabłka układamy delikatnie w niewielkich odstępach. Pieczemy ok. 25-30 min w piekarniku nagrzanym do 190 stopni.

Gotowe!



5 komentarzy:

  1. Mi jogurtowe nie wychodza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się nie poddawać! Na pewno kiedyś jakieś wyjdzie :)

      Usuń
  2. proste, delikatne, puszyste ciasto z ulubionym owocem - takie są właśnie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jogurtowe ciasta są wspaniałe, a to wygląda apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukałam jakiegoś prostego przepisu i trafiłam na to ciasto :) Dziś je upiekę! Oby wyszło :)

    OdpowiedzUsuń